2 Haziran 2014 Pazartesi

Beğenini Değil Sevgini Yolla

Zalimsin sosyal medya!! Ünlü mü olmak istiyorsunuz buyrun sosyal medyaya, beğenilmek mi istiyorsunuz buyrun sosyal medyaya, egonuzu mu şişirmek istiyorsunuz buyrun sosyal medyaya, yeni aldıklarınızı herkese gösterip milleti çatlatmak mı istiyorsunuz buyrun sosyal medyaya.Peki yalnız mısınız?  Malesef kocaman bir evet...Halbuki facebook'ta binin üzerinde arkadaşınız, twitterda aman nazar değmesin savaş çıksa yetecek kadar takipçiniz, instagram desem almış başını gitmiş...Onu nerden aldın? Aaaa bu da mı çıkmış! Ay ne lezzetli olmuştur o...aman aman maşallah diyelim de takipçi sayısında azalma olmasın.Zaten sosyal ortamda herkes pek bi mutlu, pek bi meşgul, pek bi aşık. Bunlar güzel şeyler tabi.Güzel olmasına güzeller de kaçı reel? Yani demem o ki geride kalanlar mutsuz, boş boş gezen, sevmeyen kişiler mi arkadaş.Şahsen şüphe duyuyorum bazen kendimden, bir tek ben mi böyle hissediyorum kendimi diye.Herkeste bi telefon, tablet almış başını gitmiş.Hatta bir de yetmiyor ikileyip, üçlüyoruz.Kaç beğenin oldu şekerim? Bunları konuşur olduk, dahası bunlar önemli hale gelir oldu.Ancak elektrikrikler kesilince yüzyüze bakıyoruz.Şimdi diyeceksin sen sanki bunları yapmıyorsun.Ben yapmıyorum demiyorum ama sistemin dışında kalabilmek için direnmeye razıyım. Çünkü yaşanabilecek fırsatları kaçırmak istemiyorum, çünkü pohpohlanmak değil, gerçek duygular istiyorum. Yani nacizane demem o ki kaldırın kafalarınızı ve fırsatlara kucak açın. Ve notumu da ekleyip gidiyorum :)) Sosyal medyayı kullanmayın demiyorum, kölesi olmayın diyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder