31 Mayıs 2014 Cumartesi

Ateşböceği Yolu

Günlerden pazar okumaya çalışırken buldum kendimi.Aldım kitabı elime şöyle hevesle diyeceğim olmayacak çünkü daha önce başlayıp bırakmıştım kitabı.Her neyse, bu sefer okuyacağım dedim, kararlılıkla ama.Bir iki derken baya baya sardı kitap beni.Bir baktım ben olmuşum Kate, Tully.Ağladım, güldüm, sevindim, sinir oldum,kıskandım, saydırdım...Bütün duyguları yaşattırdı Kristin Hannah sağolsun bana.Kendimi aileden biri gibi hissettim, onlarla birlikte yaşadım olayları.Hiç bitmesini istemediğim nadir kitaplardan birisi oldu Ateşböceği yolu.Titizlikle, duyguyla yazılmış belli.Iki arkadaşın hayat maceraları diyebiliriz basite indirgersek eğer,.Tabi aslında bundan çok öte.Yapılan seçimler, sonuçlar,verilen sözler...birde aşk ♥ Yazar romanın içinde bir çok da şarkı ismi vermiş eskiye ait.O da hoş olmuş.Kalbe dokunuyor kısaca.Bestseller mi yesss ;) O zaman; sonsuza dek dostuz...Not:Yaşlı bir dost en iyi aynadır!

2 yorum: